BOKTIPS - Varje steg du tar

Sommarens tredje bokstips, varsågod! Här har ni en riktig bladvändare framför er. Jag har läst flera böcker av Lisa Jewell och hon har ännu inte gjort mig besviken. Hon vet hur man bygger upp en spänningsroman. Det är hemigheter, passion och gåtor som förblir olösta. Den är så fängslande! Scrolla ner för att läsa baksidan av boken: 
 
 

"Du återvänder hem efter fyra års arbete utomlands med en ny make som sällskap. Ni letar efter ett ställe att bo på, men tills vidare får din storebrors extrarum duga. Och så möter du plötsligt en av dina nya grannar.

Han är rektor på den lokala högstadieskolan och dubbelt så gammal som du. Och han är oerhört snygg. Snart börjar du spionera på honom, och det som först var en harmlös förälskelse blir till ren besatthet.

Men det du inte vet är att någon håller ögonen på dig också."

 
 
En solklar 5/5 ♥
boktips - lisa jewell - printz publishing - spänningsroman - varje steg du tar
3
Emm

Åhh den verkar riktigt bra! Har läst böcker av författaren innan och gillar dom skarpt. Ha det fint!

Svar: Verkligen, hon är en av mina favoriter!!
Hemma Hos Felicia

Emma Engström

Åhh skulle verkligen vilja läsa böcker mer, verkar så härligt! Tack för tipset :D <3

Svar: det var så lite!! :D
Hemma Hos Felicia

Cornelia M

Hej,

Vill bara tacka dig för att vi får möjlighet att följa dig i din vardag. Du inspirerar och du sprider glädje! Jag läser sällan bloggar, och jag kollar nästan aldrig Instagram då jag lätt får ångest av allt som förskönas och "det perfekta livet". Jag fann din blogg för några månader sedan när jag sökte boktips, men så fastnade jag för din ärlighet i det du skrev. Tack för att du är du, och framförallt - tack för alla boktips! Vet inte hur många böcker du har tipsat om som jag nu har plöjt igenom.

Hoppas att du har en fin semester!

Svar: Det är nog dig jag ska tacka Cornelia!! <3 Tack för din otroligt fina kommentar!
Hemma Hos Felicia