En nystädad lägenhet

Den bästa känslan måste ju nog vara när lägenheten är nystädad. Efter frukosten idag så piffade jag till vardagsrummet lite, dammade, skurade golvet och dammsög bort det mesta av katthåret som legat bakom soffan ett bra tag. Det som jag är mest stolt över i lägenheten måste nog vara vardagsrummet. Det känns hemtrevligt, ljust och fräscht. Visst är det en del som saknas (så som golvlampa, taklampa samt lite tavlor)  men jag känner att jag är på rätt väg! 
 
För mig är det viktigt med ett hemtrevligt vardagsrum eftersom att det är en plats jag spenderar mest tid i. 
 
 
Jag njuter av en ledig söndag, med soffmys, kaffe i mängder och så passar jag på att ge Aurora lite extra kärlek! 
 
 
Lite detaljer från lägenheten! 
lägenhet
4
Angelica Wåhlin

Ser jättefint och mysigt ut!

Amanda (Swedish Passport)

Åh, det är ju så underbart när boendet är nystädat! Ditt vardagsrum ser riktigt fint ut :)

Joanna

Så härligt när de är nystädat

Svar: det håller jag med om!
Hemma Hos Felicia

Bunny Therése

Härligt! Mitt vardagsrum är ett bygg-kaos just nu då vi renoverar och jag längtar verkligen till att få städa och plocka här. Som du säger, vardagsrummet känns viktigt för det spenderar man mest tid i.