Helgens planer

Fredagen till ära tänkte jag dela med mig av en outfit från Umeå, en lite festligare outfit eftersom att helgen närmar sig. En väldigt enkel outfit, men ojj vad jag älskar mönstret på denna klänning. Klänningen kommer från Lindex, den är väl från någon av deras äldre kollektioner men de har så snygga mönster så jag kan garantera att du kan hitta något liknande där just nu! 
 
 
Helgens planer: 
 
Min semestervecka börjar från och med lördag så jag och Aurora åker mot Larsmo för att hälsa på familjen. 
 
Examensfest! En av mina kompisar har nämligen examensfest på lördag. Ska bli så kul att gänget samlas igen! Det är det roliga med sommarfester!
 
Villaliv och grillat, jag är så redo för att grilla, äta ute och spendera lite tid på villan. Ska se om jag vågar ta med mig Aurora också, öva henne att gå i koppel osv. 
 
Vågar man ta ett dopp också? Väderprognosen visar hela 30+grader nu på lördag! Jösses! 
 
Och så ska jag läsa lite också, jag har nämligen valt att påbörja Stephen Kings nya roman på 700 sidor. Semestern kommer lägligt! 
lindex
2
enna

Så fin du är <3

Svar: ååh men tack fina du!
Hemma Hos Felicia

Amanda

Så himla fin Felicia! <3

Svar: tack finis!
Hemma Hos Felicia