Sommarens första fest

Jag måste börja med att säga att helgen var super. Vädret, människorna, sommarkänslan och villaliv. Vilken bra start på min semester må jag säga. I helgen så firade vi Anna-Saras examen med en stor fest ute på hennes villa i Nykarleby. Eftersom att villan ligger väldigt långt ute i skogen så fanns det också möjlighet för övernattning. 
 
Jag hade en riktigt rolig kväll och självklart så tänkte jag dela med mig av lite bilder från helgen: 
 
 
Ludde och Johannes var på plats, redo för kvällens festligheter!
 
 
Till vänster ser ni Anna-Sara, superglad och taggad! Och har ni sett hennes fina klänning? Till höger ser ni Elin som matchar läppstiftet med hennes fina Marimekkoklänning! 
 
 
Anna-Sara hade även pakat goda pajer samt en läcker marängtårta! 
 
 
 
Jag hade på mig en blommig långklänning kvällen till ära. Det kommer komma upp lite fler bilder på den senare! 
 
 
Amanda var också där, klädd i en superfin svartvit klänning och Carl Wilhelm var lika glad som alltid! 
 
 
Det var så roligt att se gänget samlat igen! Tack för sommarens första fest, vilken bra start på juni månad! ♥
Marimekko - Nykarleby - examensfest - marängtårta - sommarlov - villafest - villaliv