Working in a food truck

Detta veckoslut har bjudit på vackert väder, nya arbetserfarenheter, nya bekantskaper och massa burgare. Sedan torsdag denna vecka har ni kunnat hitta mig på gågatan i Kokkola. Ända till slutet av augusti kommer ni att hitta Friends & Brgrs foodtrack i Kokkola centrum. Det är öppningsvecka denna vecka så jag har varit där som en hjälpande hand. 
 
Kunder har det inte varit brist på, vi har serverat burgare på löpande band i nio timmar i sträck. Så himla roligt att få ta del av detta. Så om du har vägarna förbi Kokkola denna helg så kom förbi och säg hej vetja! 
 
 
Hoppas att ni har en fin helg! Njut av vädret och varför inte en burgare också!? ♥
food truck - friends & brgrs - kokkola
3
Angelica Wåhlin

Åh, det ser ju ut som en riktigt trevlig foodtruck!

Svar: hihih, mysigt var det ! :D
Hemma Hos Felicia

Anonym

åå kokkola! längesen jag var där, brukar hålla till i jakobsstad på somrarna! =)

Svar: så roligt! Kanske du kan ta en sväng förbi Kokkola om du har vägarna förbi. Dock har vi också en restaurang i Jakobstad som du kan besöka! :)
Hemma Hos Felicia

Ulrika

Det var verkligen roligt att få er som sommargranne på jobbet :) men vi satt och åt på bibbans terass istället.
När jag beställde på svenska fick jag svar på engelska men det var kanske tillfällig sinnesförvirring :)

Svar: Ja men där är det ju mysigt att sitta! Några i personalen är lite sämre på det svenska språket så det kan vara därför du fick betjäning på engelska! Men jag hoppas att maten smakade toppen! :D
Hemma Hos Felicia