A BIG PINK PILLOW

Förra veckan så klickade jag hem denna skönhet från Jotex. Hemma hos mig så finns det inte riktigt så många sittplatser, speciellt när jag har gäster över. Det är stor brist på pallar och dyligt. Jag tror det var när jag slötittade igenom Josefin Dahlbergs instastory så snubblade jag över en gigantisk sittkudde som jag blev grymt förälskad i. Efter den instastoryn dök den aldrig upp igen och jag kände att jag MÅSTE ha en sådan. Jag googlade runt lite och hittade denna vackra skönhet på Jotex. Jag såg ju på en gång att den skulle passa perfekt här hemma hos mig. Och så fick det bli! 
 
Så den kommer att fungera som en extra sittplats för mina gäster och så är den ju fin som en inredningsdetalj också! 
 
Aurora verkar gilla den! ♥
 
 
aurora - josefin dahlberg - jotex - sittkudde
3
Emma Engström

Rosa är verkligen en favvisfärg, och så himla fint detta var! :D <3

Yasmine

Vilken härlig kudde! Den ser hur mysig ut som helst :D Kram

Svar: åh ja, den är min nya favorit!
Hemma Hos Felicia

tinabanck.blogg.se

Väldigt mysig kudde!

Svar: den är min nya favvo!!
Hemma Hos Felicia