Cats on instagram

Alla älskar vi att söta instagramkonton med katter och hundvalpar. Jag tror att v i alla åtminstone följer ett eller annat konto som drivs av en passionerad matte eller husse som fotar sin lilla bebis i olika situationer (jepp, jag kan erkänna mig skyldig). Så idag tänkte jag dela med dig av ett par urgulliga kattkonton som jag fastnat lite extra för. 

 
1bike1world
 
Jag måste nästan börja med min absoluta favorit. Jag hittade denna kille i mitt facebook feed, det var en video som berättade historien bakom hans instagramkonto. Han cyklar nämligen jorden runt och under hans resa hittade han en övergiven katt. Han valde att ta med sig katten och från och med det ögonblicket har det varit de två. Katten följder med på alla äventyr, de är t.o.m ute och paddlar tillsammans. Alltså helt amazing! Och ja, gissa om jag började gråta till dendär videon, den här killen måste nog vara den snällaste människan på jorden!
 
 
Britishshorthair.bosse
 
Säg hej till Bosse, en British shorthair som föddes i februari detta år. Har ni sett något sötare? I don't think so! Tänk er att ha denna sötnos hemma! Jag tycker att ni garanterat ska ta en extra titt på detta konto!
 
 
Siggetheragdoll
 
Här har ni Sigge från Linköping. Sigge är en ragdoll som föddes i början av september förra året. Alltså ögonen, de är ju helt otroliga. Matte Julia går verkligen all in för Sigges bilder, han är även ambassadör för Ever Clean, hur grymt! 
 
 
Simba_mojje
 
Här har ni Simba och Mojje. Simba är en british shorthair/persian och Mojje är en norsk skogskatt. De bor tillsammans i en liten mysig stad i Sverige. Så fina, så mysiga och jag blir alltid så glad av att se deras instagrambilder. Och Mojjes färger är så fina också! 
 
 
Svenelicious
 
Sven, den vitaste katten jag sett. Så gullig och fin. Matte Tuva Malmö tar verkligen bra hand om honom. På Svens instagram så kan du få följa med på hans äventyr, på alla mysstunder och roliga ögonblick. Det får ni inte missa. 
 
 
Lumo.thecat
 
Sist men inte minst Lumo. Lumo är bosatt i Finland och föddes i april förra året. Lumo är ofta ute på äventyr och älskar att mysa med matte. Kan det bli bättre? 
 

 
Och så vill jag ju även påminna er om att även Aurora har ett eget instagram konto (crazy cat lady varning). Där är det roliga updates, mysiga bilder, fina mysstunder och galna storys. Jag säger bara, in och följ henne på @mycataurora
 
 
1bike1world - aurora - instagram - ragdoll - siggetheragdoll