Dagens lista

Dagens mående:
Det är gött. Sitter vid köksbordet med en kopp kaffe efter en lyckad sushilunch tillsammans med en vän. Jag har börjat denna vecka med två lediga dagar vilket är härligt, dock kunde ju vädret ha varit bättre. Men jag har passat på att läsa, gå på loppis och lyxluncha. 
 
Dagens borde:
Skaffa loppisbord. Jag har sagt det nu i flera veckor, men det känns som att IMORGON är dagen det händer. Jag har så mycket kläder som måste säljas, saker jag tröttnat på helt enkelt. Så håll utkik, inom kort så säljer jag massa fina kläder. Det är en sak som jag dragit ut på ett bra tag nu. 
 
Dagens frisyr:
Nytvättat och utsläppt. Inget märkvärdigt idag. 
 
Dagens outfit:
Idag på dagen bar jag en vit skjorta med ett par boyfriend jeans och rosa sneakers. Ny är jeansen utbytta mot ett par mer bekväma byxor. Det finns ju inget bättre när man kommer hem efter en dag på stan. 
 
 
Dagens materiella vill ha: 
Lampor. Det är min nästa investering till min lägenhet. Jag behöver nya taklampor samt lite fairy lights till bland annat vardagsrum och sovrum. Men det är på gång. 
 
Dagens fundering: 
Om jag ska köpa croissanter till frukost imorgon. Alltså hur mysigt skulle inte det va? Det har blivit mycket lyx i matväg på sistone, massa uteluncher osv. Men jag har tappat motivationen lite för att göra mat hemma, men den kommer väl tillbaka. Man måste ge det lite tid bara. Men croissanter till frukost skulle nog sitta bra, lite vardagslyx! 
 
Dagens längtan:
Till nästa veckas helg. Jag och mamma ska spendera lite tid tillsammans. En liten weekend resa. Det ska bli så mysigt. Vart det bär av får ni se senare när det närmar sig! 
 
Dagens tips:
Dead to me, nytt serietips som ni kan hitta på Netflix. Väldigt fängslande serie må jag säga. Jag började se den i förrgår och har nu tre avsnitt kvar. Det är dock bara 30 minuters avsnitt så det går så snabbt att se igenom den. Men se den, så bra! 
 
Dagens favoritlåt: 
The floor is lava med Amanda Tenfjord och Hollow Crown med Ellie Goudling. Två godingar!!
croissant - dagens lista - dead to me - loppis - netflix - second hand
2
Angelica Wåhlin

Åh, tänkte faktiskt kolla på Dead to me. Hoppas att jag tycker den är lika bra också!

Svar: Har du sett den nu? Vad tyckte du? :D
Hemma Hos Felicia

Tess

Loppis och lyxlunch låter ju underbart! Det borde vi alla ha mer av i våra liv :) Kram

Svar: hiihih ja verklgien!
Hemma Hos Felicia