Min smak - en lista

En liten annorlunda lista. Idag tänkte jag dela med mig av Min smak. Jag hittade denna lista HÄR, kika även på Julias smak. Jag tycker det är lite roligt att få ta del av andras smak på saker och ting, vi är så olika. Så här kommer mina svar: 

 
Min smak på mat:
Jag gillar när många olika smaker kombineras. T.ex. i en sallad, ju fler ingredienser desto bättre och min gröt är alltid toppad med cirka 5 olika toppings. Jag älskar att prova på hur olika komponenter smakar tillsammans. 
 
 
Såhär ser min mat oftast ut. Ni kan även följa min foodstagram för mera inspo: @feliciasfood
 
Min smak i musik:
Jag är en periodare. Jag har alltid haft en förkärlek för lugna, harmoniska låtar men ibland vill jag bara lyssna på någon danslåt och dansa mig igenom hela lägenheten. Jag är en allätare när det kommer till musik, men oftast är det de lugna låtarna jag faller tillbaka till. Då snackar vi Joshua Radin, Shawn Mendes och John Mayer. 
 
Min smak i fotografi:
Jag gillar färgstarka bilder, samt bilder som uttrycker känslor. När jag gick i högstadiet och fick min första systemkamera älskade jag att fota naturen. Jag var ofta ute och fotograferade vårtecken. Nu är det mer fokus på människan. Idag älskar jag att fota människor. Att fånga känslor på bild är det bästa. Geniun glädje är alltid roligt att fota! 
 
Min smak på kläder:
Tshirts med coola tryck, boyfriend jeans och sneakers. Det är min go-to outfit. Jag spanar alltid efter coola tshirts, speciellt med ett unikt print. I dagens läge är det mycket basplagg som gäller. Om sommaren gillar jag också att gå omkring i klänningar som kan matchas med en lite oversiza tröja. Nu försöker jag endast shoppa mina kläder second hand, vilket gör min garderob väldigt unik. 
 
 
Fyra outfits från 2018.
 
Min smak på godis:
Min lödsgodispåse innehåller: choklad i alla de smaker (förutom mint) och lakrits. That's it. Ibland kan något fruktgodis slinka in men i princip endast choklad och lakrits. Samt yoghurtdoppade grejer. Mums! Och när det kommer tll godis äter jag endast lösgodis!
 
 
Mums! 
 
Min smak på filmer:
Älskar actionkomedier. En kväll när jag endast vill slöa och bara koppla av är det oftast en actionkomedi jag väljer. Eller egentligen är det nog komedier jag föredrar. Mitt andra val är actionfilmer. Sen älskar jag alla filmer med Sandra Bulluck, Julia Roberts, Emma Roberts och Jennifer Aniston
 
Min smak i inredning:
Jag kan nog inte säga att jag har någon smak. Jag är så dålig på inredning...
 
Min smak i glass:
Cookie Dough. Det är min favorit. Samt glass i olika chokladsmaker. Inte vanlig choklad utan det ska vara någon twist. Här gillar jag nog också att kombinera olika smaker. Jag skulle aldrig välja sorbet eller vaniljl. To basic. 
 
Min smak i drinkar:
Jag är inget stort fan av drinkar utan föredrar vitt vin. Jag gillar inte när mina drinkar är för söta och sliskiga och jag väljer oftast ett vin som är lite torrare, samt med en blommig karaktär. 
 
cookie dough - feliciasfood - havregrynsgröt - lista - lösgodis - min smak - second hand
2
ajlimullersandvik.blogg.se

Såååå härlig lista, och vi är väldigt olika varandra i smak! Även om jag tycker att din smak låter både fin och god så om jag vänder mig inåt så väljer jag typ tvärtom XD Nästan aldrig lösgodis, och OM jag tar lösgodis finns där absolut inte choklad. Gillar mest katastroffilmer av olika slag. Chokladglass som är slät är min favorit, samt spritglass. Cookie dough gillar jag inte. Vitt vin är svååååårt att få ner mer än en klunk eller två för att jag får ont i magen av det. Boyfriendjeans blir bara tighta på mig ändå eftersom jag har så stora lår och vader. Men jag har i alla fall ingen inredningssmak ;D Visst är det härligt att vara olika i smak, undra var ens smak utvecklas ifrån...

Danielas Dagbok

Vilken rolig lista! Denna snor jag :D

Svar: hahah men gör det :D
Hemma Hos Felicia