Tre galna trender jag fallit för

Som rubriken säger så har jag hakat på tre trender jag garanterat inte trodde jag skulle. Jag blir alltid så förvånad över hur mycket jag påverkas av sociala medier. Det är helt galet. Jag har iallafall hakat på två trender jag till en början tyckte var sjukt fula, något jag aldrig skulle använda. Men nu är jag här. Och jag tror jag kommer använda dem väldigt flitigt under sommaren. Jag har hakat på dessa två trender: 
 
1. Cykelbyxan
 
Ni läste rätt. Det är något med denna trend som jag gillar, den ser så bekväm ut, vilket jag uppskattar i en outfit. Enkelt att bara dra på en lite oversized tröja och dessa cykelbyxor och voila, du har en outfit som är bekväm, snygg och lätt att röra sig i. Perfekt för en varm dag. När jag först såg dessa byxor i sociala medier skrattade jag och tänkte att vem kommer egentligen använda cykelbyxor? Det fick jag definitivt äta upp. 
 
2. Scrunchie
 
Jag har även börjat gilla dessa scrunchies... Min kompis Elin hade ofta dessa i sitt hår och ju mer jag såg dem desto mer ville jag själv ha dem. Så nu har jag inhandlat tre stycken. En lite mörkare och två väldigt basic. Kommer att komma till bra användning! De kan förgylla en outfit på många sätt! 
 
3. Magväskan
 
Yes, magväskan är ju tillbaka. Självklart så har jag fallit för den trenden också. Jag har flera gånger gått i butiker, sett en fin magväska och funderat på om jag ska köpa den eller inte. Nu när jag var i Umeå så fick denna skönhet från Monki komma med mig hem. Det är något med att man har väskan så där snett över kroppen, så himla snyggt. 
 
Någon annan av er som hakat på dessa trender? Eller har ni fastnat för någon annan galen trend? 
cykelbyxan - gina tricot - magväska - monki - scrunchie - vårens trender
1
Marias Memoarer

Jag skulle faktiskt vilja hitta en snygg och förmånlig magväska, praktiskt då jag reser tänker jag 👍

Svar: faktiskt, dom är ju väldigt praktiska :D
Hemma Hos Felicia