Where have I been?

Här har det ekat tomt i fyra dagar. Var har jag varit? Vad har jag haft för mig? Varför har jag inte bloggat? Jag kan börja med att säga att jag är sällan sjuk. Jag minns inte när jag hade feber sist och jag drabbas av influensan max en gång per år så när jag blir sjuk är jag aldrig förberedd. Denna gång var det inte roligt.
 
Jag har nämligen åkt på maginfluensa. Jag har legat raklång på soffan i två hela dagar och tyckt synd om mig själv. I sådana här situationer är det inte roligt att bo ensam, allt jag ville var att någon skulle bädda ner mig och mata mig med soppa. Det har varit två tuffa dagar där jag inte haft någon ork, jag har mått illa konstant och allt jag velat göra är att se film efter film efter film. 
 
Så för att sammanfatta dessa dagar så har jag:
 
  • sett 6 filmer på två dagar
  • druckit 1 liter blåbärssoppa
  • powernapat (när jag gör det då är jag verkligen sjuk) 
  • inte kunnat stå ut med lukten av banan
  • pratat med mamma, finns inget bättre när man får lite medlidande av henne ♥
  • ätit massa vitt bröd (det är det ända jag lycktas få i mig)
 
Men nu är jag på bättringsvägen. Äntligen. Jag har haft ett illamående, samt en huvudvärk som hållit i sig i flera dagar nu men nu börjar det avta. En sådan lättnad. Idag var jag t.o.m sugen på mat så jag kockade ihop min första riktiga måltid sedan lördagkväll. Jag känner att min mage snart är tillbaka till sitt rätta jag. Aurora har iallfall tyckt att det har varit roligt att jag varit hemma, hon har haft någon att umgås med fast jag tror hon tyckt att jag varit rätt så tråkig. 
 
 
Jag är nu redo för resten av veckan, fortfarande lite hängig och kanske inte riktigt med på noterna men så småning om så är jag mig själv igen. Tänk vad magsjuk gör mot en, gör en svag och eländig. Jag hoppas att ni haht en bättre start på denna vecka! Kram! ♥
magsjuka
1
ajlimullersandvik.blogg.se

men neeej, stackare! Kan vara det värsta som finns alltså..! Hoppas att du nu får i dig saknade näringsämnen och salter och allt man gör sig av med, så du snabbt känner dig helt piggelin igen! <3

Svar: jag reparerade mig rätt så snabbt vilket var tur!! :)
Hemma Hos Felicia