My birthday outfit

Möjligtvis det sista inlägget som är relaterat till min födelsedag. I fredags så ordnade jag en liten födelsedagsfest hemma hos mig för mina vänner, en väldigt trevlig liten tillställning om jag får säga det själv. Alla var partysugna! 
 
Detta är vad jag hade på mig under kvällen. Jag körde på en "all black" outfit med en body som var väldigt urringad samt ett par high waisted jeans. Båda delarna klickade jag hem lite spontant från Nelly.com veckan innan. Jag är väldigt försiktig med att köpa t.ex. jeans online för de passar sällan, men dehär passade perfekt. Så sköna var de också! 
 
bilderna är tagna av Anna-Sara
 
 
birthday week - födelsedagsfest - nelly.com - outfit
1
GoForFit | Anorektisk tjej hittade styrketräningen

Så fin!! :))

Svar: ååh tack!
Hemma Hos Felicia