A new week

Hurra! Måndag. Det var det jag tänkte i morse när jag vaknade. Så skönt att kicka igång veckan med ett morgonskifte. Det fick jag snabbt äta upp. Det blev en lite stressigare måndag än vad jag hade tänkt mig. Men veckan är iallafall påbörjad.  
 
Det kändes som att förra veckan bestod mest av jobb så denna vecka kommer det bli lite mindre jobb för mig och mera nöje. Det måste vara en balans helt enkel. Men visst hann jag med en och annan fika på stan förra veckan ändå. 
 
Här nedan bjussar jag på en outfit från veckan: 
 
 
Veckans planer ser ut såhär: 
 
 ♥ Det blir jobb från måndag till onsdag. Det är morgonskiften som gäller, vilket morgonmänniskan i mig tackar för. 
 
♥ Resten av veckan kommer jag att spendera i grannlandet. Jag har nämligen bokat in en weekend i Sverige så på torsdag eftermiddag flyger jag från Helsingfors. Det kommer bli första gången jag flyger ensam vilket ska bli roligt och spännande. Och det ska verkligen bli skönt med en mini vacay. 
 
♥ Efter jobbet på onsdag ska lägenheten städas. Min mamma och hennes väninna ska nämligen spendera helgen här sålänge jag är på resa. De kommer ta hand om Aurora och roa sig lite i Vasa. Även de ville spendera helgen på annan ort, vad är då bättre med en weekend i grannstaden. 
 
♥ Jag anländer i Finland på söndag kväll, jag borde vara runt 20:00 i Vasa. Då är det back to reality igen! 
 
(under veckan vill jag också äta sushi, dricka pumpkin spice latte, se färdigt tv-serien jag håller på med, försöka minska min tid på instagram och försöka släppa lite på vardagsrutinerna - bara leva i nuet helt enkelt)
 
 
Hoppas ni får en superbra vecka!
Dagens outfit - loppis - second hand
2
Linnea

Så nice med ny vecka. Man får som alltid en nystart då :)

Linnéa

Wow vad snygg du är!

fin hållning!

du har väldigt vackert hår, hur gör du för att ditt hår ska vara så vackert? :)

Svar: tack Linnea!!
Hemma Hos Felicia