Just nu - listan

Jag längtar efter:
En riktigt bra utekväll, med god mat och drinkar. Hur mysigt skulle inte det vara. 
 
Jag är ledsen över:
Att Aurora mår dåligt. Jag tror att hon kan ha fått urinvägsinfektion och jag ser att hon lider. Men vi har fått tid till veterinär idag så jag hoppas att det ordnar upp sig. Det gör alltid lite extra ont när djuren mår dåligt. Det drar även ner mitt humör lite. 
 
Jag äter helst:
Morotskaka och bananbröd. Jag har väldigt konstiga cravings just nu. Jag skulle kunna äta bananbröd resten av mitt liv om jag var tvungen. Det är så gott. Samma med morotskaka. Det är min absoluta favoritefterrätt. 
 
det här är dock varken en morotskaka eller bananbröd, men dethär var också rätt så gott!
 
Jag ser framemot:
Min födelsedag. Den bästa dagen på hela året enligt mig. Jag älskar att fylla år och vill alltid fira stort vare sig jag fyller jämt eller inte. Jag gillar att ha anledningar att fira. Vi borde fira saker oftare btw. Haha!
 
Jag är stressad över:
Just nu, Auroras urinvägsproblem samt att jag inte har någon bil. Det blir alltid lite struligt när jag är tvungen att be andra skjutsa mig och Aurora runt. Får lite dåligt samvete. 
 
 
Jag lyssnar helst på :
Poddar som intervjuar andra influencers, så som Framgångspodden, Influencerpodden, Ångestpodden, Fannys förebilder mm.
 
Jag drömmer om:
Nästa resemål. Jag är så taggad på att resa till franska rivieran. Det är mitt drömmål just nu. Jag vill liksom ha något att se framemot just nu. Annars lär vintern bli väldigt väldigt lång. 
 
Jag blir nostalgisk av:
Gamla tv-serier och gamla spellistor. Lyssnade på en spellista från 2014 för någon dag sedan. Vilka minnen. 
 
Sweet Vaasa - aurora - caffe latte - cappuccino - lista
2
Emma Engström

Åhh jag hoppas verkligen att du kommer få en galet bra födelsedag och att du blir firad ordentligt!! :D <3

Emma

Så underbart att gilla födelsedagar. Jag gör det också, för då har man chans att äta extra gott och framför allt träffa familjen som annars är spridd för alla vindar. Problemet är bara att det är inte ok att vara medelålders och gilla sin födelsedag. Man ska helst avsky den och önska att alla slutade fira den. Så jag håller det lite hemligt och njuter lite diskret av min dag.