FREDAGSPEPP - ett rosa slott

God morgon. Vintern är tillbaka. Här i Vasa har vi blivit insnöade, jag skämtar nog inte när jag säger att det är åtminstone 20cm nysnö på marken. Det här gjorde att jag är väldigt omotiverad idag, humöret är svajigt och jag kommer nog att spendera dagen under täcket. Men jag tänkte att för att försöka höjja humöret lite så kör jag lite FREDAGSPEPP. Det är ett koncept här på bloggen där jag på fredagar hyllar, peppar eller berömmer någon som inspirerat mig lite extra under veckans gång. Vi behöver lite extra kärlekt i världen just nu, lite pepp kan göra susen!
 
Så, vem vill jag hylla denna fredag? 
 
 
Jag har ett nytt favoritinstagram konto som jag följer slaviskt. Ett konto jag blir lite extra glad av, som ger mig inspiration och idéer till inredning, maträtter och aktiviteter. Idag vill jag hylla Kajsa Sven. Hon är 25 år, lever sitt bästa liv och har preics köpt drömhuset. Ett rosa slott om jag får säga det själv. Vem har inte drömt om att få bo i ett rosa hus? Och hennes inredningsstil är så vacker, jag skulle kunna kopiera dena rakt av. Så avundsjuk. Kajsa förespråkar också att ta dagen som den kommer, njuta av små fina ögonblick, som en fin frukost på terassen eller ett glas vin till maten. 
 
 
Ni hittar hennes instagram HÄR och hennes blogg HÄR
fredagspepp - instagram - kajsa sven
1
GoForFit | Anorektisk tjej hittade styrketräningen

Ååh, så härligt tips! :D

Svar: eller hur!
Hemma Hos Felicia