Snapshots from last week

Här kommer ett par bilder från förra veckan. Min mamma var här och sov över, det var ett tag sedan vi spenderade tid tillsammans så det var skönt att ha henne här i två dagar. Jag tänkte dela med mig av ett par bilder från de dagarna, lite smått och gott av vad vi gjorde. 
 
 
Mamma blev sugen på att färga håret så vi köpte med oss en förpackning hårfärg i en mörk nyans och satte igång.  Jag tyckte ändå att vi gjorde ett riktigt bra jobb. Resultatet kan ni se nedan. 
 
 
Lite nytt inför våren. 
 
 
Aurora utforskar nya leksaker. Den här plastpåsen var kvällens underhållning.
 
 
Middagen bestod av hemmagjorda burgare, med ugnsrostad potatis till. Alltså det här blev en succée! Så himla gott. Och brödet vi använde oss utav, Naughty Brgr från Citymarket var så otroligt gott! 
 
 
Vi har också sett nya Aladdin filmen. En av mina favoriter!
 
 
Vi har också för det mesta tagit det lugnt, sett disney, ätit godis och läst. 
aladdin - disney - hemmagjorda burgare - lösgodis - middag - naughty brgr - peter pan
2
ajlimullersandvik.blogg.se

det ser väldigt trevligt ut, och mysigt och nära liksom.

Svar: ja verkligen!
Hemma Hos Felicia

enna

Vad mysigt ni hade det!Kram

Svar: hihih tack!
Hemma Hos Felicia