En riktigt mysig vecka

Hej på er! Hoppas ni haft en fin onsdag so far. Jag har två lediga dagar framför mig så idag passar jag på att städa upp den här svinstian man kan kalla lägenhet. Det låg en massiv klädhög i hallen som jag fick ta tag i imorse, badrummet behöver städas och ja, egentligen hela lägenheten behöver lite extra kärlek. Det har mest varit fokus på jobb de senaste dagarna och när jag kommit hem har jag praktiskt taget stupat ner i soffan. 
 
Men som sagt, veckorna bara springer iväg. Det är ju redan onsdag och jag har knappt hunnit med något denna vecka. Jag tänkte summera förra veckan i ett par bilder åt er. Vad hade jag för mig, vad åt jag och vad tittade jag på? Kan skvallra om att det blivit en och annan disneyfilm i veckan! 
 
En veckosammanfattning coming right up:
 
 
Kvällsmys med Aurora har det blivit mycket av förra veckan. Och det finns inget mysigare när hon hoppar upp i famnen efter en lång dag på jobbet. Då känner jag mig älskad och behövd! Min prinsessa!
 
 
Veckans första disney film, favoriten Skönheten & Odjuret. Oftast när jag har en dålig dag eller känner att dagen inte riktigt går som jag vill så sätter jag alltid på en av mina favoritdisneyfilmer för att koppla bort alla dumma eller ledsna tankar. Denna kan jag se hur många gånger som helst! Tröttnar aldrig. Och en kopp kaffe på det och dagen ser ljusare ut!
 
 
En tidig morgonpromenad i dimman. Så mäktigt ! Och skönt att börja dagen med en promenad!
 
 
Man kan inte riktigt tro att de här två bilderna är tagna på samma dag som de ovan. Solen tittade fram, det var stekande hett och jag bestämde mig för att samla lite d-vitamin!
 
 
Och boken jag läser just nu, Feber av Johan Brännström. Så.Himla.Bra. Kommer berätta mera om den senare. Men har så lite kvar nu så idag kommer jag nog att ta mig igenom den! Så spännande! Det är dessutom Johans debutroman! 
 
 
Disneyfilm nummer två. Jag har länge varit sugen att se Pocahontas 2, så en morgon så tog jag tag i saken och bäddade ner mig i sängen igen med en kopp te. Måste säga att den svenskdubbade versionen känns väldigt löjlig men filmen var ändå riktigt bra!
 
 
Aurora kan somna i de konstigaste positionerna, samt med tungan ut som gör henne extra söt!
 
 
Disneyfilm nummer 3. Kogänget! Det var evigheter jag sett den filmen, var lite skeptisk över den till en början men hörni, den var helt okej. Väldigt rolig. Ett glas vin, fint sällskap och lösgodis gjorde kvällen till en succé!
 
 
Veckan avslutades med ett dopp vid en kross i Replot. Efter att ha jobbat så mycket kändes det skönt att hänga med vännerna en stund. Dock var vattnet väldigt kallt så det blev ett snabbt dopp för mig, men ett bättre avslut på veckan kunde jag nog inte få! 
aurora - beauty and the beast - disney - feber - johan brännström - kogänget - lösgodis - pocahontas - replot - skönheten och odjuret - veckosammanfattning