FREDAGSPEPP - Michelle

Hej på er, det är äntligen fredag och dags för lite FREDAGSPEPP! Så spännande. Dock har den här veckan bara sprungit iväg, helt otroligt. Jag vet inte alls vad jag gjort under de här senaste dagarna. Men iallafall, FREDAGSPEPP är ett koncept här på bloggen där jag hyllar och peppar någon som inspirerat mig lite extra under veckans gång, någon som jag tycker behöver lite extra kärlek. Och det kan man ju inte få för lite av under dessa tider. 
 
Så, vem vill jag hylla denna fredag?
 
 
Idag vill jag hylla ett av mina favoritkonton när det kommer till inredning och styling. Jag själv är så himla dålig att inreda och kan inte få ihop det hemma så att det känns mysigt och hemtrevligt. Får väl jobba lite extra på det om jag flyttar till något större i framtiden. Idag vill jag hylla Michelle Blomqvist! Michelle bor i ett av de mysigare ställena i Jakobstad, är gift och har en söt liten son och kanske den mysigaste hunden. Hennes bilder är så otroligt härliga, fina och inspirerande. Liksom om jag kunde skulle jag kopiera rakt av. De håller också på att renovera deras första hus, hur härligt! Det jag även uppskattar med Michelle är att hon också delar med sig av de jobbiga och tuffa stunderna som mamma, när allt inte går som på räls. Mera sådant behöver vi på sociala medier, pressen är alldeles för stor (även jag känner av den ibland)
 
Tack Michelle för att du är du och vågar dela med dig! HÄR hittar ni hennes instagram!
 
 
bilder tagna från Michelles instagram
fredagspepp - lasting closet - michelle blomqvist