Hej Alfons

Ett par mysiga bilder jag glömt att visa er från lillajul. Gick igenom mina bilder och såg att dessa helt fallit i glömska, men de var så fina så jag kan inte låta bli att publicera dem. Och det är ju så sällan Alfons får vara stjärnan här på bloggen. Alfons är nämligen mina föräldrars hund, en lat liten shih tzu som är envis som en åsna. Men kan dock erkänna att han är väldigt söt. 
 
 
those puppy eyes!!
 
 
en väldigt trött Felicia
 
 
Under natten hade ett tunt snölager lagt sig på marken, så det var riktigt fint och mysigt att strosa runt. Ja, det blir inga snabba promenader med Alfons inte. 
Shih Tzu - larsmo - lilla jul
3
Marie

Vilken liten gullig ruffsboll =D

Caroline

Åh vilken söt hund 😍 Och fina bilder!

Blondina

Gud vilka fantastiska bilder vännen :) O vilken söt hund jag tror jag dör sötdöden hahah