Merry Christmas

God jul! 
 
Jag tänker hålla mig väldigt kort i detta inlägg. Jag har iallafall spenderat julen hemma med mamma och pappa, legat på soffan, ätit god mat och tagit vara på julledigheten. Jag har knappt varit utanför dörren förrän idag, vilket är helt olikt mig. Men har verkligen behövt vila och samla krafterna. 
 
Här nedan delar jag med mig av lite bilder från vår uppesittarkväll. Hoppas ni alla haft en fin jul, oavsett var ni är, om ni firat ensam eller med de närmaste. 
 
Pepparkakor från Aroma Bageri
 
 
Aladdin asken är obligatorisk på vår uppesittarkväll. Har ni något som ni alltid har i matväg på er uppesittarkväll? 
 
 
Pepparkakor, ostar och kex. Det är det här jag ser framemot varje jul. Mer än självaste julafton faktiskt.
 
Glad fortsättning!
Aroma Bageri - God jul - aladdin ask - blossa glögg - blåmögelost - julgran - marabou - pepparkaka - uppesittarkväll
4
Pauline

mysiga bilder!

Marie

Ohh så härligt och skönt att mysa runt i pyjamas =D

Maria

Låter som en mysig jul 🎄 Vi hade oxå en trevlig jul. Bara jag och min man plus våra barn 😊

Enna

Vad mysigt du har haft det och så härliga bilder :)