FREDAGSPEPP - living in amsterdam

Glad fredag på er! Här skiner solen och jag inser att det är en toppendag för lite FREDAGSPEPP. Eller vad tycker ni? Ni som inte hängt med (eller är nya här) så är FREDAGSPEPP ett koncept här på bloggen där jag på fredagar peppar och hyllar andra som inspirerat mig lite extra under veckan. Jag tycker att det sprids alldeles för lite kärlek här på internet. Om ni vill se flera som jag hyllat genom åren så kan ni klicka er in på kategorin högst upp i bloggen! 
 
Så, vem vill jag hylla denna fredag? 
 
 
Idag vill jag hylla en finlandssvensk tjej som valt att följa sina drömmar. Jag blir alltid så inspirerad av sånt, även lite avundsjuk haha. Idag vill jag hylla instagrammaren Henrietta Nylund. Hon har tagit sitt pick och pack och flyttat till vackra Amsterdam. I dagens läge jobbar hon även för Netlix, hur grymt? Och hennes bilder på instagram är så välplanerade, vackra och inspirerande. Hon har även gjort ett och annat samarbete med Ideal of Sweden och NAKD.
 
Hennes instagram hittar ni HÄR, in och följ vetja!! 
 
 
alltså kolla, hon är ju dessutom så vacker!
amsterdam - fredagspepp - henrietta nylund - netflix