Nya youtube-favoriter

Hallå! Jag är ute och flänger just nu, är på en liten mini vacay i grannlandet. Men det innebär ju inte att bloggen är tom. Nej jag har bunkrat upp med spännande inlägg. Bra eller hur? Så idag tänkte jag dela med mig av sex nya youtube-favoriter som jag inte kan få nog av just nu. Ni får även gärna tipsa mig om era favoriter, jag kanske hittar fler nya!
 
Mina nya youtube-favoriter: 
 
1. Elle Darby
 
 
 
Elle Darby och hennes kille Connor bor i London. Elles youtubekanal består av moderelaterade videor, även vloggar, challenges och q/a:s. En blandning av allt jag gillar och vilket gör att hennes kanal är intressant, varierande och underhållande. Man får även en inblick i hennes vardag och hennes familj! Supermysiga! Man skulle dessutom inte kunna tro att hon tidigare varit fitnessmodel men valt att gå ifrån den kulturen. 

 
2. The Walnuts
 
 
 
Blair och Nik får mig att skratta. De är så himla roliga tillsammans och de förgyller min tråkiga vardag. Först började Blair Walnuts med en egen youtube där hon var känd för att prova på hur andra youtubers "what I eat in a day" fungerade för henne. Även det var underhållande. Men sen så startade hon och hennes kille en youtube kanal tillsammans och oj vad jag blev hooked. 
 
På deras kanal hittar du bland annat väldigt personliga q/a:s, "asking a girl questions guys are afraid to ask" och "never have  I ever". 

 
3. Tanbyklara
 
 
 
Min nya svenska youtubefavvo är Klara, aka Tanbyklara. Det är något med hennes vloggar som fängslar mig, hon har en energi som peppar och hon är alltid glad och rolig. Just nu är hon dessutom inne i en flytt samt renovering i hennes nya lägenhet som är superintressant. Hett tips för er som älskar att kolla långa vloggar! 

 
4. Matkoma
 
 
 
Alltså Matkoma, en youtube kanal jag kan kolla i timmar på. De här två killarna testar på allt i matväg, bland annat på att slå Pizza huts rekord på att äta 35 pizzabitar, att testa om de kan äta hela Subways meny, de provar även på Dwayne Johnsons diet och de testar även den äckligaste maträttren. Ja ni fattar. Det tar aldrig slut. Här är det underhållning på hög nivå, de här killarna kan äta.  

 
5. Uppdrag: Mat
 
 
 
Och så har vi Mauri. Själv säger han att han inte kan så mycket om mat, men att han vill lära sig. På hans youtube kanal är innehåller varierande men med fokus på mat. Du kan bland annat hitta en video där han äter som Edward Blom (Edward är även gäst i videon), han har även testat den bästa skolmaten, var man hittar sveriges bästa falafel och nu senast har han även hittat Sveriges godaste pizza. Det är mycket jobb bakom dehär videorna vilket gör dem väldigt underhållande.

 
6. Meggan Grubb 
 
 
 
Min senaste brittiska favorit är Meggan Grubb. Hon har en härlig personlighet, hon inspirerar och är väldigt ärlig i hennes videor. Hon vloggar ofta, långa videor, perfekt för dig som gillar när det är lite längre. Hon vloggar ofta om träning och hälsa, om privatlivet, om mode och inredning. En riktigt härlig tjej som jag tycker att ni ska ta en titt på ! 
elle darby - matkoma - meggan grubb - tanbyklara - the walnuts - uppdrag: mat - youtube
1
Anna

Älskar Elle Darby😍😍

Svar: hon är underbar!!
Hemma Hos Felicia