Tre nya favoriter i köket

Idag tänkte jag dela med mig av tre nya favoriter i matväg. Det känns som att det är ett bra tag sedan. Det är sällan jag hittar någon favorit som jag upplever att jag vill dela med mig av, så det här är ett unikt ögonblick. 
 
Tre nya favoriter i köket: 
 
 
1. Oatlys naturella havregurt 2. Higher living, daily detox och 3. Axa:s havrekrisp
 
 
1. Oatlys havregurt. Som jag nämnde i ett tidigare inlägg så har jag börjat utesluta komjölk från min kost och istället ersatt den med bland annat havreprodukter. Så jag var ju då tvungen att hitta en ersättare till min favorityoghurt från Valio. Jag provade först en soya yoghurt, inte riktigt i min smak dock. Sen så hittade jag denna och föll pladask. Den har en väldigt god havresmak som jag gillar! 
 
 
2. Higher living, daily detox. Denna är så god. Förut hade vi ofta Pukkas version hemma, den gillade jag också MEN denna är godare. Det kan jag lova er. Det kan vara gott att dricka en kopp mitt på dagen eller kopp framför någon tv-serie om kvällen. 
 
 
3. Axa:s havre krisp. En ny frukostfavorit. Den passar perfekt för de morgnar när jag börjar klockan åtta och vill slänga ihop en frukost snabbt. Jag äter denna med lite havremjölk, en banan och lite nötter. Så himla gott! Denna måste ni prova ! 
 
Oatly - axa sverige - detox te - havre krisp - havregurt - higher living