JAG - listan

Jag gör: ofta listor på telefonen när jag ska handla. Annars så glömmer jag alltid något viktigt, så som toapapper.
 
Jag kan: inte ligga i sängen en hel dag utan att bli rastlös. 
 
Jag köper: aldrig halvfabrikat. Det är många år sedan jag köpt färdiga maträtter, ni vet sådana man kan värma i mikron osv. 
 
Jag borde: släppa mina prestationskrav på jobbet och sluta stressa över småsaker. Det kommer ta kål på mig någon dag.
 
Jag måste: lära mig att det är okej att ha tråkigt ibland
 
Jag tycker: att pizza är överskattat
 
Jag tänker: ofta på mitt utseende och på hur jag ser ut
 
Jag äter: ofantliga mängder vattenmelon under sommaren. Det är mitt favoritsnack, så svalkande en varm sommardag!
 
Jag dricker: alltid två koppar kaffe på morgonen för att vakna. Alltid mörkrostat och i press. 
 
Jag behöver: vara ensam ibland. Ibland kan jag bli väldigt trött av att ha varit social i flera dagar. Då kan det vara skönt att ligga i soffan en hel kväll och läsa någon bok!
 
Jag lyssnar: på Tiktok-musik. Surrender med Natalie Taylor är min nya favorit. Den är så otroligt vacker.
 
från midsommardagen!
 
Jag drömmer: om att köpa ett eget hus, med gräsmatta, växthus och en mysig terass. 
 
Jag längtar: efter att få träffa lilla Noelle. Jag blev moster igår och kan knappt vänta innan jag får hålla i min systerdotter! Noelle, du var efterlängtad! ♥
 
Jag använder: alltid solkräm. Vet inte om det har med åldern att göra men jag har blivit väldigt noggrann med solkräm. Jag har blivit rädd för hudcancer och kan nu inte lämna hemmet utan solkräm!
 
Jag blir: väldigt emotionell till tiktokvideos där någon räddat och tagit hand om katter. Det har nog hänt att jag fällt en tår ibland. När man ser att de fått komma till ett fint och säkert hem, så vackert!
 
Jag brukar: prata med Aurora när jag kör bil. Då känner hon sig trygg och hemfärden går smidigt. Hon är annars väldigt duktig när det kommer till att åka i transportbur. Denna sommar har vi åkt ganska många gånger hem till Larsmo så hon börjar bli van.
 
Jag tittar: ofta på disneyfilmer. Jag har oftast på dem i bakgrunden när jag gör annat
 
Jag läser: ca 1 bok i veckan, beroende på hur intressant den är och hur lång den är
 
Jag vill: göra massa roligt på min semester! Min semester börjar nästa vecka och jag hoppas på lite bättre väder! Åtminstone så att jag kan njuta av fina solnedgångar, en middag på en uteservering och lite villamys. 
 
 Listan hittade jag på Isas blogg.
lista
2
Josäfin Andersson

Haha så rolig lista ju! :D (och 100% håller med på den punken om att tårarna kommer till videos där de räddar djur haha)

Svar: hahah! Bölar varje gång!
Hemma Hos Felicia

Lise Emilie Brevik

Såå kul liste, veldig innspirerende :D