En midsommaroutfit

Midsommaroutfiten! Jag måste nog börja med att säga att jag är lite smått förälskad i denna klänning, den är så simpel men den passar mig som handen i handsken. Det är nästan som att denna klänning var gjord för mig. Varje midsommar strävar jag alltid efter att ha på mig något bekvämt och som inte är för åtsittande. Vi leker ofta lekar och är ute hela kvällen så därför hehövs det något som man kan röra sig i. 
 
 
Och jag har tydligen tappat bort min blomkrans som jag haft de två senaste midsomrarna så i år fick det bli en blombukett av lupiner istället. Fungerar lika bra!
 
 
blombukett - lindex - lupiner - midsommar - midsommarafton - outfit
3
Josäfin Andersson

wow så fint :D

Svar: åh tack!! :D
Hemma Hos Felicia

Danielas Dagbok

Himla fin klänning på dig, verkligen!

Svar: åh tack Daniela!! :D
Hemma Hos Felicia

Frida

Omg, klänningen! Så fin!

Svar: tack finis!!
Hemma Hos Felicia