Veckan som gått

En liten veckosammanfattning. Förra veckan gick väldigt snabbt. För snabbt. Första veckan tillbaka på jobbet, tillbaka i rutinerna på både gott och ont. Visst, det var skönt att vara ledig en stund men jobbet kallar. Det var inte den mest intensivaste jobbveckan så det var en perfekt start. Men mellan mina jobbpass har jag även hunnit med lite smått och gott, så sammanfattar veckan i ett par bilder: 
 
 
I onsdags blev det en spontan tripp till en kross i Sundom. Jag hade precis slutat jobbet och så ringer Elin om jag vill hänga med och simma. Det tackar man ju inte nej till efter en svettig morgon på jobbet. Jag hade inte käkat lunch så jag tog med mig en sallad från Raawka och hoppade in i bilen. Riktigt fin plats, kanske inte den bästa platsen att sola på. 
 
 
Jag har köpt två nya muggar från Mijohome som öppnat i Espen. Jag älskar muggar med texter eller fina prints så dessa var liksom gjorda för mig. Kan tipsa er om att det finns hur många som helst med olika fina texter. In och kika!!!! 
 
 
Iskaffe har varit min räddning under de varma dagarna. Jag har flera gånger skrytit om att det inte blir varmt i min lägenhet eftersom att solen knappt lyser in. Men får nog äta upp det nu. Har svettats, sovit dåligt och försökt dricka massor med vatten för att överleva. Och ja, får även duscha två gånger om dagen haha. Men skönt nu när vi fått lite svalare väder.
 
 
I fredags började jag jobba klockan 6, så skönt att börja jobba innan alla andra. Då får man lyssna på bra musik och jobba i egen takt. Så jag kickade igång fredagen med 2 koppar kaffe och Mix megapol!
 
 
I söndags var det en perfekt dag för minigolf. Jag har helt ärligt inte minigolfat sedan jag gick i gymnasiet, vääääldigt många år sedan. Vi var dock inte ensamma om att vilja golfa denna fina eftermiddag men det gick bra ändå. Dock blev det ingen vinst för mig, men övning ger färdighet! 
 
 
Efteråt blev det en sen lunch på Café Arken vid replot. Det hade jag inte ens hört talas om, men riktigt mysig plats nära vattnet där man kan njuta av god mat till en fin utsikt. Jag provade deras laxpasta, väldigt mättande men supergod! Det blev minsann en riktigt fin avslutning på veckan! 
café arken - espen galleria - friends & brgrs - iskaffe - lunch - mijohome - minigolf - raawka - veckosammanfattning
3
ISA

men åh, du har ju hunnit med massa fint och härligt <3 Badplatsen ser magisk ut!!

Jennie

Men åh vad härlig veckan ser ut! Jag älskar också muggar så den affären hade varit jättekul att kolla in.

Svar: Det blir lätt att man köper på sig ett par! ;)
Hemma Hos Felicia

Josäfin Andersson

Men åhh så härligt allt ser ut!! MYYS :D

Svar: :D
Hemma Hos Felicia