Vad händer i min vardag

Glad måndag, vi kickar igång en ny vecka. Vi kanske inte har så många nya möjligheter framför oss med tanke på att vi fortfarande måste hålla oss inne så mycket som möjligt. Men ett par ska vi nog lyckas åstadkomma. Jag överlevde nästan förra veckan. Helgen var den som tog emot lite med mycket stress på jobbet. Men söndagen var ganska lugn och jag fick varva ner lite. Vi får se vad denna vecka har att erbjuda. Jag har inga större planer att se framemot, så vi får vänta och se. 
 
Jag tänkte iallafall dela med mig av ett par bilder från min vardag, några som lyckades fastna på kamerarullen helt enkelt. Vardagen är inte så händelserik just nu. 
 
 
Det blir mycket mys med Aurora nu. Hon tycker det är så konstigt att jag är hemma så mycket. Hon är så van med att jag ska åka till jobbet eller vara borta på mina lediga dagar. Men vi passar på att mysa så mycket vi kan. Hon är ett bra sällskap om kvällarna! ♥
 
 
En frukost. Jag testade på en ny granola som var väldigt god. ♥
 
 
Måste erkänna att det blivit mycket godis och film. Lite vardagslyx tycker jag är viktigt! 
 
 
Lite mys på soffan, jag har läst, Aurora har sovit! Och på bilden till höger äger en tasstvätt rum, hon kände sig lite iakktagen tror jag!
 
 
En dag hade jag så tråkigt att jag radade mina disney filmer i rätt ordning. Så nu har jag bra koll när, tänkte börja se dem från nummer ett osv! Jag väntar på en regning ledig dag! 
 
 
Jag slökollade på tv:n en eftermiddag och helt plötsligt hittade jag ett "träningsprogram" på Yle Teema, från 1981. Det var lite spreta på tårna, stretcha ryggen osv. Det kanske inte var så uppdaterat! Bilden till höger är från den dagen vi på jobbet stängde salsdelen och bestämde oss för att endast ta emot takeaway beställningar... Det kändes lite tråkigt att vi kommit så långt men vi försöker också hålla oss till rekommendationerna. 
aurora - disney - friends & brgrs - frukost - granola - lösgodis - superfruit foods - vardag