FREDAGSPEPP - Lovisa i Italien

Godmorgon och glad fredag! Idag är det äntligen dags för lite FREDAGSPEPP. Solen skiner och det är det känns väldigt varmt ute. Vilken härlig fredag! FREDAGSPEPP är ett koncept här på bloggen där jag på fredagar hyllar eller peppar andra som har inspirerat mig under veckans gång eller som jag tycker behöver lite extra kärlek och uppmärksamhet! 
 
Så, vem vill jag hylla denna fredag? 
 
 
Idag vill jag hylla Lovisa Sundstedt, en 23-årig finlandssvensk tjej som för är bosatt i Italien. Nej men alltså hur coolt är det inte att ha en lägenhet i Italien? Hennes blogg är fylld med vackra bilder från staden mendu kan även hitta ärliga och personliga inlägg som gör att man får känna Lovisa på ett personligt plan. Det har också varit väldigt intressant att se hur pandemin har utspelat sig i Italien, att Lovisa fått sitta inne i nästan 2 månader. Hur galet? Men nu när de börjat släppa lite på restriktionerna så är det så roligt att få följa hennes vardag! 
 
HÄR hittar du hennes blogg och HÄR finns hennes instagram! 
 
 
Superfina bilder, jag blir så inspirerad när jag ser bilder från deras lägenhet. Snälla, ge mig allt! 
 
Lovisa Sundstedt - fredagspepp - instagram - italien