A good thursday

I torsdags hoppade jag på bussen för att hälsa på syster och Noelle. Det var så länge sen jag träffade dem så det var minsann på tiden att jag tog mig dit. När jag promenerade till bussen var vädret väldigt grått och regningt men det klarnade upp efter ett tag och det blev en superfin dag! Här komme lite fina ooch mysiga bilder från dagen.
 
 
Noelle har blivit så stor! Se så charmig hon är. Hon bara växer och växer!
 
 
Mamma hade med sig sushi till lunch och syster hade bakat en riktigt god silviakaka. Alltså vilken lyxtorsdag det blev. 
 
 
Se så glad hon är! 
 
 
Sen begav vi oss ut på en liten promenad. Som sagt så tittade solen fram och vi kunde njuta av en fin höstdag. 
 
 
Nykarleby visade verkligen upp sin finaste sida denna torsdag. En riktigt härlig dag, sådana måste man nog ta vara på nu.
Nykarleby - Syskonbarn - lunch - silviakaka - sushi - syskonkärlek
1
ISA

Åh verkligen en fin höstdag du! Mysigt att vara moster också, vill min syster ska bli preggo snart så jag får vara det med, haha. Kram!