About instagram

Jag har ett mål, eller rättare sagt något jag drömmer om. Jag har nu i ett par dagar funderat på hur jag ska formulera mig i det här inlägget för att inte låta jobbig, tjatig eller barnslig. Jag kan bara tänka mig många som kommer himla med ögonen åt detta. Men iallfall, jag tycker att man ska få ha drömmar och mål, hur konstiga de än är. Så nu kör vi.
 
I slutet av oktober nådde min instagram 900 följare. Det är ett stort steg för mig. Jag har länge stampat runt 800 och blev superglad när jag äntligen nått nya höjder. Men här nu på senaste så har jag börjat satsa lite mera på vad jag publicerar, försökt figure out vad mina följare gillar och inte gillar. Det är ju också väldigt svårt med den nya algoritmen så man får kämpa lite extra för att synas. Det är inte så enkelt ibland. Så tillbaka till mitt mål. Jag har ett mål, eller snarare en dröm att nå 1000 följare innan årsskiftet. Enligt mig själv så tycker jag att min instagram är varierande och jag försöker uppdatera ofta. Jag älskar att uppdatera instagam stories med allt från min morgonkaffe till tips och videor på min katt. Men fortfarande så är det något som saknas, det är det där lilla pricken över i:et som ska väcka intresse. 
 
 
mina nio senaste bilder på instagram @feliciasmode
 
Ni får gärna dela med er av era tips och trix angående instagram och hur ni tänker på ert flöde och vad ni publicerar. Det skulle vara roligt att läsa mer om. 
 
Och om ni vill hjälpa mig att nå mitt mål innan 31 december så skulle jag bli superglad! ♥
 
 
HÄR hittar ni min instagram.
 
Och tack till er som redan följer, kommentar och gillar! Ni är bäst! ♥ Visst, mitt liv är kanske inte det mest händelserika just nu men man måste ju börja någonstans!
instagram
1
Anna

Det tycker jag inte alls låter "töntigt" på något sätt. Heja dig som har mål och vill uppnå dem. Är heller ingen mega expert men om du någon vill bolla tankar och idéer så är det bara att skicka ett DM eller träffas för en kaffekopp. ☺️☺️

Svar: Tack Anna!! :D Så skönt att höra!
Hemma Hos Felicia