Coffee, coffee, coffee

Förra veckan bestod av mycket jobb, mycket tv-tittande, en hel del lästid, många koppar kaffe och mycket regn. Vädret var rätt så tråkigt, det blåste mycket i början av veckan så humöret var väldigt svajigt. Jag påverkas väldigt lätt av väder och vind. Om det regnat tre dagar i sträck kan du förvänta dig en väldigt omotiverad Felicia. 
 
Idag är det dags för en veckosammanfattning av förra veckan. Jag har en hel del bilder jag vill visa er från veckan som gått, vilket alltid är spännande. Detta är vad jag gjorde under vecka 45:
 
 
Vänster: en bild på hur vädret såg ut i princip hela veckan. Eller iallafall i början av veckan. Klassiskt novemberväder. Höger: suprise post. Fick hem ett recensionsexemplar av Kjell Erikssons nyaste bok, hur roligt! Håller som bäst på att läsa den och den verkar super. Tack Ordfront förlag för recexet!
 
 
Som sagt så har det blivit många koppar kaffe i veckan. Men ny kaffemaskin innebär att den måste ju testas. Och jag måste ju öva på min latteart känner jag. Ingen stor update på den fronten, kämpar fortfarande. Mycket svårare än man kan tro. Men är iallafall supernöjd med min Nespresso maskin. Det gör att mina morgnar känns riktigt lyxiga.
 
 
Och så fick jag också hem min kaffekalender! Kan knappt vänta tills december nu. Det är det bästa jag vet (förutom julgodis och snacks) i december!
 
 
Klassiska Auroramyset! Ibland är hon extra mysig och vill sova nära!
 
 
Jag gjorde en snabbvisit till Nykarleby, hälsa på syster och Noelle. Passade på att läsa medan jag åkte buss. Bästa tidsfördrivet!
 
 
Där bjöds det på mycket baby prat och en god silviakaka!
 
 
Och jag lyckades fånga en riktigt fin solnedgång påvägen hem!
 
 
Tre saker jag hunnit titta på under veckan, The princess and the frog, The Alienist och Anastasia. Måste verkligen tipsa er om The Alienist, så himla spännande. Den serien är verkligen utanför min comfort zone (jag gillar vanligtvis inte serier som utspelar sig i den tidseran) men jag fastnade direkt!
 
 
Mera kaffe. En ledig morgon! Jag hade inte många sådana förra veckan så dethär var lyx för mig.
 
 
I söndags åt jag också årets första jultårtor.
 
 
Jag fick också spontanbesök av föräldrarna farsdagen till ära. Superroligt att de tog sig ända till Vasa (men jag tror att de kom bara för att testa min nya kaffemaskin, men det är okej)
Anastasia - Nykarleby - aurora - dödsuret - farsdag - jultårta - kaffe - kaffekalender - kjell eriksson - nabo store - nespresso - recensionsexemplar - silviakaka - the alienist - the princess and the frog
2
mammatillmirakel.blogg.se

Åhh har också den kaffekalenden ☕🥰 man längtar ju till fösta december.

Svar: eller hur!!!!
Hemma Hos Felicia

Josäfin

så mysigt inlägg! och SÅ ROLIGT med kaffekalender!