Nespresso Creatista plus

Say hello to my new baby. Ni kanske minns att jag pratade om att jag hade en födelsedagspresent som var påväg hem till mig och nu har den äntligen anlänt! Alltså har ni sett något vackrare. Det här är magi för alla kaffeälskare. Detta är Nespresso Creatista plus, min nya bästa vän. Ditt kaffe är klart på någon sekund och du kan även skumma din egen mjölk. Häromdagen gjorde jag en riktigt god cappuccino, lite vardagslyx.
 
 
Jag gillar också att den är i silver, så den kan passa in i vilket kök som helst! Stilren och vacker!
 
 
Detta var en födelsedagspresent från mina föräldrar och jag är evigt tacksam! ♥
cappuccino - creatista plus - födelsedagspresent - kaffe - kaffemaskin - nespresso
3
Mirre

Oh så snygg den är =D

mammatillmirakel.blogg.se

Så glad och lycklig man kan bli över en kaffemaskin. Min sambo gav mig en Moccamaster i julklapp för två år sen och så glad jag blev ❤️💕 livskvalitet deluxe!

Emelie

Vilken sjukt snygg maskin 😍