Sista vecka i Oktober

Hej på er! Det är onsdag idag och dags för en veckosammanfattning av förra veckan. Sista veckan i Oktober. Det var ingen händelserik vecka för mig, ingen halloweenfest på agendan utan jag spenderade helgen på jobbet. Men lite smått och gott har jag hunnit med ändå, man måste ju försöka förgylla dessa gråa och trista dagarna. 
 
Här kommer ett par bilder som får summera förra veckan:
 
 
Jag började veckan med att gå på loppis. Det var en evighet sen jag var sist, inte sedan Coronan blev värre här i Vasa, men nu tog jag mod till mig och gick en liten loppisrunda. Det var inte alls mycket folk ute så jag kände mig trygg. Fyndade lite också, bland annat de här snygga handgjorda grytlapparna. 
 
 
Ett litet hej från Aurora också. Vi har varit väldigt lata båda två förra veckan, mycket youtube tittande och mys i soffan som vanligt.
 
 
Frukost på jobbet. Det här är nog den bästa stunden på morgonen, när man jobbat flitigt två timmar och får sätta sig ner och äta frukost! Det är lugnet före stormen skulle jag nog säga! 
 
 
Mat jag ätit förra veckan, 1. en frukost bestående av havregurt toppat med granola, banan, kiwi, jordnötssmör och lingon. Mumsmums! 2. Kikärtswok med cous cous och sallad! 3. Kokad sötpotatis med ugnsgrönsaker och kikärtor + en svampröra och sallad.
 
 
Min lilla filur!
 
 
Såhär har vi känt oss nu i två veckor. Lata, mysiga och trötta. 
 
 
Jag har börjat se Wahlgrens värld igen. Är väldigt efter, tror jag bara är på säsong 3 eller 4 så har mycket gott framför mig. Och bilden till höger ska föreställa en söndagsmiddag. Framför tv:n. Hahah måste nog vara den deppigaste bilden. Men det var precis vad jag behövde efter en dag på jobbet!
aurora - friends & brgrs - frukost - havregurt - loppis - middag - veckosammanfattning - wahlgrens värld
1
Mirre

Ohh vad gott allt ser ut