Stickat x2

Happy monday! Jag hoppas att ni haft en riktigt bra helg och att ni är utvilad inför den kommande veckan. Jag hade en ledig söndag så jag känner att jag kan anta veckans jobbutmaningar. Här på bloggen kickar vi igång veckan med en outfit! En outfit från förra torsdagen för att vara exakt. Det var lite kyligt i luften så jag var klädd i stickat x2, en stickad tröja samt en stickad väst. Jag är väldigt frusen av mig så det här var perfekt en kall och ruggig höstdag.
 
 
Jacka_Second Hand
Stickad tröja_New Yorker
Stickad väst_ en gammal från Lindex
Byxor_Gina Tricot
 
 
Dagens outfit - gina tricot - lindex - loppisfynd - new yorker - second hand
3
Mirre

Snyggt att blanda stickad och även lägga till ett skärp, gillade även gröna jackan

Alice

Superfint! Hoppas du får en bra dag. <3

Svar: åh tack Alice!
Hemma Hos Felicia

Amanda

Så fin Felicia!