Birthday celebration

God kväll! Vilken grå och trist söndag vi har haft idag, en perfekt dag för lösgodis och filmmys. Har bäddat ner mig i soffan och är nu inne på film nummer 2 för kvällen. Men ibland behöver vi sådana dagar då man inte kliver ur soffan, äter onyttigt och bara är. Så skönt! 
 
Men låt oss prata om den här helgen, vilket perfekt avslut det blev på min födelsedagsvecka ändå. Detta år har jag inte gjort lika mycket som åren innan, har mest varit hemma, ätit god mat och gjort saker jag mått bra av. I går valde jag att syra ihop lite trevligheter för mina vänner, lite födelsedagsfirande är ju obligatoriskt. Kvällens program gick ut på att vi under kvällens gång skulle besöka 3 olika lägenheter och på vardera ställena bjuds det på någon sorts alkoholhaltig vätska. Man fyller bara år en gång i året hehe. 
 
Vi samlades hemma hos mig där vi började kvällen med lite mat och vin. Jag bjöd på lite god shot och vi fortsatte sedan kvällen vidare till Elin och Villes.
 
 
Det var så roligt att alla var på så bra humör, jag tror alla hade saknat att umgås!
 
 
Jag bjöd på en riktigt god bubble gum shot, samt lite godis till det.
 
 
Fina Elin ♥
 
 
Hos Elin bjöds det på efterätt, en rosa kaka och kaffe. Och till efterätten bjöds det även på lite Baileys. Anna-Sara var klädd i en klänning i min favoritfärg (som hon även fyndat second hand)
 
 
 Vi avslutade kvällen hemma hos Anna-Sara och Casper. Vi spelade lite Vem i rummet, kollade ett par youtube videos och åt massa snacks. Enligt mig, ett riktigt perfekt avslut på kvällen. Och min födelsedagsvecka. Tack till er som ville fira tillsammans med mig, vad skulle jag göra utan er. Jag blir så varm i hjärtat när jag tänker på vilka fina vänner jag har! ♥
birthday - birthday week - bubble gum - födelsedagsfest - födelsedagsvecka - minttu shot - vem i rummet
1
Emelie

Wow vad härligt det såg ut 😍

Svar: eller hur!!! :D
Hemma Hos Felicia