En vecka i Oktober

Hallå, glad tisdag! Idag har jag en ledig dag och jag passar på att spendera all tid i soffan med min bok. Är inne i en riktig läsperiod nu och allt jag gör är att läsaläsaläsa. Men iallafall så är det en ny vecka och jag tänkte visa er lite bilder från förra veckan, en liten veckosammanfattning kan man väl kalla det. Jag gjorde inte så mycket spännande förra veckan eftersom att nästan hela staden har gått i idé med tanke på corona situationen. Så även jag har hållit mig inne. Men ett par bilder har jag lyckats samla ihop. 
 
Bilder från föregående vecka:
 
 
Jag har resquat lite sallad från Raawka, med glasnudlar, hummus, svamp och massa annat gott. Kommer inte riktigt ihåg vad den innehöll. Men god var den! 
 
 
Påväg till jobbet. Kaffet är alltid med om jag jobbar morgon. I nuläget använder vi också ansiktsskydd när vi jobbar. ♥
 
 
I fredags hade min chef bakat en riktigt god kanelbullesockerkaka. Självklart så måste man ju fredagslyxa lite! Och den var så god efter en hel dag på jobbet! Blir ni inte sugna?
 
 
Mysmysmys! Det här är nog den bästa tiden på dygnet! ♥
 
 
Vinkväll hemma hos mig. Hade inte träffat tjejerna på år och dagar och det var skönt att se dem igen! Vi åt lite bananbröd, äppelkaka och godis! ♥
 
 
Två outfits från veckan. En vardagsoutfit till vänster och en namngivningsfests-outfit till höger.
 
 
Just nu gäller det att försöka handla så mycket man bara kan åt gången så när jag handlade förra veckan bunkrade jag upp med massa godis. Sötsuget kan dyka upp precis när som helst (känner av det lite idag faktiskt) och då måste man ju ha en liten nödpåse hemma. Och sen så började jag läsa Mattias Edvardssons senaste roman. Riktigt spännande! 
ansiktsskydd - aurora - corona - goda grannar - godis - kanelbullesockerkaka - mattias edvardsson - raawka - remix - vinkväll - ässä mix
2
Marie

Nyfiken vad jobbar du med?

Svar: jag jobbar i köket på restaurang! ;)
Hemma Hos Felicia

Emelie

Vad härligt det ser ut! Och tack för boktipset 🤍

Svar: Men varsågod!! :D
Hemma Hos Felicia