Min födelsedagsvecka

God morgon. Hur är det med er? Hur mår ni? Jag har lämnat en jobbvecka bakom mig och kickar nu i gång en ny vecka, rättare sagt min födelsedagsvecka. Jag måste säga att det kanske är den sämsta tiden att fylla år på just nu. Jag brukar varje år ordna någon rolig fest för att fira att jag blivit ett år äldre men iår känns det bara fel att fira. Ännu är planera rätt så öppna för helgen men något roligt ska vi väl försöka åtstadkomma. Man fyller ju bara år en gång om året.
 
Och ni som följ med här genom åren vet att jag varje år har en "Birthday week", en vecka där det är helt okej att unna sig ALLT man vill ha. Om du funderat på att köpa en jacka, du har spanat in den flera gånger när du passerat skyltfönstret så är det under denna vecka du ska köpa den. För du fyller ju år. Självklart så är du värd den. Så istället för att fira under en dag så väljer jag att fira hela veckan. Älskar det! Jag tror att jag behöver den här veckan varje år för att ge mig själv lite extra kärlek och beröm. Det är lätt att glömma bort det när man är fast i sina vardagliga rutiner. Visst, det är ju lite speciellt iår men jag ska försöka göra det bästa utav det. Kanske klicka hem något fint plagg, ta med favoritlunchen hem, dricka nån lyxkaffe eller bara ligga i sängen hela dagen. Sådana där små saker som kan ha stor betydelse och som vi egentligen borde göra hela tiden. Men under den här veckan så ska jag göra allt jag vill göra! Inga måsten! Bara roliga saker! ♥
 
 
Jag hoppas att ni får en fin vecka. ♥
birthday week - födelsedagsvecka - oktober