Noelles namngivningsfest

Igår befann jag mig hemma i Larsmo för att fira mitt syskonbarn Noelle som skulle få sitt namn. Jag tror att vi alla behöver något roligt att fira i den rådande situationen. Alla på festen var försiktiga, tog sitt ansvar, använde ansiktsskydd och handsprit fanns överallt. 
 
Det bjöds på goda pajer, en rosa prinsesstårta, kolasnittar och massa godis. Det blev minsann en lyckad fest! Och det viktigaste var att Noelle var lycklig! Min syster ville också att jag skulle sjunga hennes favoritlåt, Kärleksvisan efter att Noelle officiellt fick sitt namn. Det var väldigt länge sedan jag uppträtt inför folk (tror det kan vara i högstadiet på nian jag sjöng solo sist), jag var lite nervös men jag tror att det gick bra. Ibland behöver man utmana sig själv och jag såg detta som ett bra tillfälle. 
 
Här kommer ett par bilder från dagen:
 
 
Noelle Vienna Victoria Lillqvist ♥
 
 
Fina familjen!! ♥
 
 
Faddrarna! ♥ Faster Linda och moster Felicia blev utsedda som faddrar för lilla Noelle! Det är en ära och jag och Linda kommer ta väl hand om henne, som sagt, vänta tills vi ser Frozen för första gången tillsammans! ♥
 
Noelle - faster - larsmo - moster - namngivning - syskondotter
2
Marie

Ohh så fint ordnat =D

Anna

Vad mysigt det ser ut att ha varit!

Svar: hihi! :)
Hemma Hos Felicia