Twenty-six

Idag är det inte vilken dag som helst, utan det är dagen det vägrar att sluta snöa. I oktober?! Kom igen!! Nej, skämt åsido! Idag fyller jag nämligen år. Och jag hade visst beställt snö till min 26:e födelsdag. Jag älskar att fylla år, men jag gillar inte att bli äldre haha. Att ha en dag som är ens egen känns mysigt och speciellt, en dag då det är bara fokus på en själv. Idag lever jag endast i nuet, och som sagt ålder är ju bara en siffra. Och varje år fotar jag alltid nya självporträtt, det har blivit en tradition nu. Alltid roligt att se tillbaka på. 
 
Idag får jag besök av min mamma, blir lite mys och så. Jag har inga större planer för min födelsedag utan tar den lite som den kommer. Hoppas att även ni får en riktigt grym dag! ♥
 
 
alltså vänsta bilden, måste vara min nya favoritbild! ♥
aurora - födelsedagsvecka - oktober
1
Karolinas kaos

Grattis! :)

Svar: ååh tack Karolina!! :D
Hemma Hos Felicia