Vinterjackan

Det är inte ofta jag fyndar vinterjackor på loppis. Men för kanske en månad sedan hittade jag denna goding. Den blev min för 2,50€. Jag gillar att den är så fluffig, att den har hög krage så att jag inte fryser och färgen är ju hur fin som helst. Den är väldigt rak i modellen men om man vill ha lite midja så kan man lätt addera ett snyggt bälte. 
 
 
Men hur är det med er? Veckan har börjat med regn, regn och regn. Jag blir alltid så trött och nere när det är så grått ute. Igår låt jag mest i soffan men lyckades tvätta lite kläder och påbörja en ny serie. Och idag har jag också klickat hem en adventskalender, det bästa med december liksom. Själv är jag inte alls redo att ens tänka på jul, julmusik och snö men jag är alltid redo med en adventskalender. Vad tror ni det blir detta år? Annars har jag en rätt så tråkig vecka framför mig, inga stora planer utan det får bli en skön och mysig vecka denna vecka. Ibland kan det vara skönt att inte vara uppbokad! 
Dagens outfit - loppisfynd - second hand - vinterjacka
1
TIDSTJUVEN

Snygg! :D

Svar: tack!!! :D
Hemma Hos Felicia