a colorful mind

Här är lite bättre bilder på outfiten jag hade i föregående inlägg. Alltså kolla vilka fina färger i denna bild! Blir man inte liksom lite glad? Men, tillbaka till outfiten. Den stickade tröjan har jag fyndat second hand, så skön att mysa i kan jag säga. Jag älskar allt som är oversized, speciellt nu under hösten. Man kan lätt hitta fina och mysiga stickade tröjor på loppisar under denna höstperioden, mitt lilla tips till er som är ute efter en unik och mysig tröja!
 
 
Anna-Sara fyndade jackan hon har på sig under vår resa. Alltså är den inte SNYGG. Lite avundsjuk är jag ju nog. Den hittade hon inne på Zaras rea. 
 
 
Hoppas ni får en riktigt fin helg!! Och tack till er som tittar in här varje dag, ni är guld värda! Kramar! ♥
Dagens outfit - reafynd - second hand - tammerfors - tampere - zara.com
3
Julia

Fantastiskt, ni ser så himla tjusiga ut!

Svar: åh tack Julia!
Hemma Hos Felicia

Natalie

Jättehäftiga bilder!! <3

Svar: tack Natalie!!
Hemma Hos Felicia

Mirre

Me oh så färgglatt och fint

Svar: ååh tack! Eller hur! Så vackert!
Hemma Hos Felicia