A fresh start

Hej på er! Kickade igång denna vecka med ett kvällskift på jobbet. Känns skönt med en ny vecka pågång nu. Förra veckan var rätt så händelselös och tråkig, kollade mycket serier och åt godis i soffan. Men visst hann jag med någon enstaka promenad i höstvädret. Den här veckan har jag prickat in lite fler händelser, t.ex. så ska mamma och jag åka iväg på en liten weekend resa. Hur mysigt! Det ser jag verkligen framemot. Känner med redo att lämna Vasa för ett par dagar. Ibland behöver man ett miljöombyte.
 
I veckan så är det jobb som gäller, ska inhandla lite födelsedagspresenter och försöka ta det lugnt. Jag är väldigt dålig på att stanna hemma, inom lägenhetens 4 väggar, i 24h. Jag blir så rastlös. Men har nu börjat måla igen, vilket jag har saknat. Så det ska jag nog göra ikväll, samt se lite Disney + mellan varven. 
 
Här nedan ser ni en outfit från förra veckan:
 
 
Jacka och jeansskjorta_Second Hand
Halsduk_H&M
Väska_New Yorker
Byxor_Gina Tricot
 
 
Hoppas ni får en grym vecka!! Ta hand om er! ♥
Dagens outfit - gina tricot - loppisfynd - new yorker - second hand
1
sara

Fina höstiga bilder, och vad härligt det lät med en weekendresa :)