En vecka med massa soffmys

God morgon! Onsdag idag och jag tänkte bjussa på lite bilder från förra veckan. En liten veckosammanfattaning om veckan som gått. Jag hade en väldigt lugn vecka, det blev massa häng på soffan, mycket serier, några promenader och en och annan kaffekopp. 
 
Så, låt oss djupdyka i vad jag gjorde förra veckan:
 
 
Morgonmys, med kaffe i min nya stickade tröja från New Yorker.
 
 
Jag hade köpt hem lite morotssemlor så det har jag ätit massa av i veckan!
 
 
Helt plötsligt så skiftade alla träd i rött och gult, jag lovar er att det hände över en natt förra veckan. Men så vackert det blev, speciellt när solen också orkar titta fram!
 
 
Mitt hjärta! ♥
 
 
Jag har bakat blåbärsmuffins på jobbet, med lite chokladbitar i. Ser de inte goda ut!? De fick iallfall bra betyg av kollegorna! 
 
 
En lat dag, jag har börjat se S.W.A.T. och är nu helt hooked. En dag bäddade jag faktiskt ner mig under täcke och allt. Det var en sån dag.
 
 
Det blev en fredagslunch på Sweet Vaasa. Jag och Elin provade på deras Autumn special med sötpotatis, fetaost och cashew nötter. Den var så god. Det var en supermysig och höstig eftermiddag!
 
 
Fler höstbilder. Min tredje pumpkin latte för denna säsong! Den måste nog vara min favorit!
 
 
Jag fick hem ett paket från Matsmart som jag klickat hem veckan innan. Nu har jag fyllt på förrådet med mycket granola, flingor, te och schampoo! Det gillas!
 
 
Mera soffhäng och mera S.W.A.T. Jag har dessutom haft så mycket sötsug under denna vecka, det blev t.o.m så dåligt att jag var tvungen att slänga ut allt godis jag har hemma. Ett tips för er som oftast blir sugen på något efter middagen och känner att ni vill ha något lite hälsosammare. Frusna vindruvor. Det är min räddare i nöden! 
Espresso House - Sweet Vaasa - aurora - blåbärsmuffins - frukost - frusna vindruvor - höst - matsmart - morotssemlor - new yorker - pumpkin spice latte - s.w.a.t.
2
Anna

Fredagslunchen såg smarrig ur minsann!

ISA

Så mycket mys i ett och samma inlägg <3