Födelsedagsfirande, nya sneakers och smulpaj

Medan vi har en storm på inkommande tänkte jag dela med mig av bilder från förra veckan, en liten härlig sammanfattning om vad jag gjorde, åt och shoppade. Nej, men ni hör. Det har minsann varit en händelserik vecka nu när jag tittar tillbaka på den. Jag jobbade lite mindre pass förra veckan och passade på att ta det lugnt, hänga med vänner och läsa. 
 
Här kommer ett par bilder från veckan:
 
 
Jag visade upp mina grymt snygga sneakers jag klickade hem från Zalando för ett par veckor sedan. I'm in love! Jag vågar knappt använda dem för att de är så fina!!!! Och höstväder är kanske inte det bästa vädret för ett par skor. Men oj vad jag gillar dem!
 
 
Tre frukostar från veckan. Och ni kan ju se vad jag snöat in mig på nu. Avocado. Jag har inte ätit avocado sedan jag flyttade från Umeå för jag åt avocado mackor i överflöd. Men nu har jag hittat kärleken till det igen. Och självklart ska det också va rågbröd. Reissumies är ju min favorit! Så det här har jag ätit till frukost VARJE dag förra veckan och har även fortsatt denna vecka. Som sagt, jag snöar alltid in mig på en maträtt och kan äta det i flera månader i sträck!
 
 
Tog mig genom två böcker, en kort och en lite längre. Soffan har varit en bra vän när man kommit hem från jobbet och när benen värker!
 
 
Jag blev också sugen på smulpaj, såg att jag hade ingredienser i kylen och vips stod det snart en gräddad smulpaj på bordet. Jag gjorde den också i portionsformar så det är lätt att ta fram när sötsuget slår till!
 
 
Auroramys och höstens första pumpkin latte från Espresso House!
 
 
Fredagens outfit till vänster och lördagens till höger
 
 
På fredagen blev det lite mysigt häng hemma hos Elin. Med lite lösgodis, popcorn och vin. Även lite fint hundbesök fick vi.
 
 
På lördagen fyllde Erica år, så hon bjöd på lite häng hemma hos henne. Glasstårta, chips och godis var uppdukat. Det blev en riktigt fin kväll. 
 
 
Två middagar från veckan, en tofu wok med kantareller och nudlar. Så himla gott. Till höger ser ni wraps med lite hopplock från kylen, rostade kikärter, fetaost, och massa grönt!
 
 
Två bilder från två olika promenader jag gjort i veckan, vi hade visst tur med vädret någon dag!
Espresso House - avocado toast - disney - frukost - födelsedagsfest - pumpkin spice latte - smulpaj - sneakers - tofuwok - veckosammanfattning - wraps - zalando
4
Anna

Men alltså vilka snygga dojjor!

Svar: åh tack Anna!
Hemma Hos Felicia

petra

Vilka härliga bilder från din vecka, fina sneakers, kram

Ida

Men åh så härliga bilder!! Så gott med smulpaj och mysig helg med kompisar och kalas! :D

Josäfin

så mysiga bilder!! och blev ju såååå fikasugen nu hahaha

Svar: ååh tack!!
Hemma Hos Felicia