My new bag

Förra veckan fyndade jag denna fina väska inne på New Yorker. Jag var ute efter en stilren och enkel väska som ska passa med de flesta outfits under hösten. Jag kan tipsa er om att det finns riktigt snygga och billiga väskor inne på New Yorker, om ni är ute efter en budget version nu i höst. 
 
 
Jag har börjat veckan med en ledig måndag, idag tisdag så kickar jag igång veckan med ett kvällsskift på jobbet. Just nu känner jag mig inte så positiv inför veckan som kommer, det slog mig helt plötsligt att hösten är här. Löven skiftar nu i alla fina färger, man kan inte lämna huset utan en tjockare jacka och solen gömmer sig under tjocka mörka moln. Jag är inte alls redo för den kalla hösten! Får försöka vänja mig och intala mig själv att hösten är en bra och rolig period!
 
Vad är era tankar om hösten just nu? 
#goodlooking - Väska - hösten - new yorker
1
Mirre

Jättefin väska

Svar: ååh tack!!
Hemma Hos Felicia