En underbar helg

Glad söndag! Hur är det med er idag? Jag vaknade till att solen sken in genom fönstret vilket var ett väldigt bra sätt att vakna upp till. Bredvid mig hittade jag en msyig Aurora som försökt få min uppmärksamhet. När hon blir hungrig så försöker hon hoppa upp i sängen och slicka mig i ansiktet. 
 
Jag har haft en superbra helg, den bästa på länge. Jag har äntligen hittat orken att umgås med andra och verkligen känna genuin glädje av andras sällskap. Ett tag kändes det jobbigt att hålla konversationer och jag är så glad och lättad att jag kommit förbi det stadiet. Vi firade nämligen Erica igår, med brunch på Gustav Wasa och en heldag tillsammans hemma hos Elin med lite spel och vin. Det blev en succé, vi hade så trevligt! 
 
Idag tänker jag njuta av nuet. Vi är verkligen dåliga på det, att vara närvarande och att ta vara på vad som sker här och nu. ♥ Här nedan hittar ni en outfit från en vintrig eftermiddag, när det fortfarande var minusgrader och ett vackert vinterlandskap ute. 
 
 
Hoppas ni haft en superfin helg! Kram! ♥
Dagens outfit - new yorker - outfit
1
Maria

Härligt att du mår bra och att du har haft en fin helg. Jag har oxå haft en fin helg och mår bra 💕

Svar: Låter underbart! :)
Hemma Hos Felicia