Ett vackert vinterlandskap

Iår fick vi verkligen en vacker vinter. Nu slog även minusgraderna till och det resulterade i ett krispigt väder, med vackra vita träd och en bitande kyla som känns i kinderna. Jag har verkligen uppskattat de dagar när solen varit framme och jag kunnat ta min eftermiddagspromenad i ett soligt Vasa. Nu när solen inte varit framme på flera veckor så har jag verkligen insett hur mycket jag saknat den och hur mycket den påverkat mitt mående. 
 
Lite frisk luft, en bra podd i öronen och solen som lyser i ansiktet kan höja humöret. Flera steg faktiskt. Jag hoppas verkligen att mars månad blir en solig månad där vi får en glimt av våren. Poddmässigt så har jag fastnat för Johanna och Edvins podcast, Ursäkta, Ångestpodden och Peg & Pennys podd är väldigt underhållande. Jag varierar ibland med lite allvarligare avsnitt med en hel del underhållning. Helt beroende på mitt humör. 
 
Här nedan hittar ni lite bilder från den senaste månaden, från ett vackert vinterlandskap.
 
 
ett vackert Vasa. en av de första morgnarna när solen valde att titta fram. jag kan säga att jag inte var den ända som sökte mig ut denna morgon.
 
 
även Aurora har fått känna på både kölden och snön. Hon är inte alls van med -15 grader och tyckte att det var ganska jobbigt att vänta på skjuts ute i det fria. Och bilden till höger är tagen vid villan i Larsmo. Så vackert!
 
Har ni hunnit ta del av det fina vädret dehär senaste dagarna? Jag är glad över att jag timeade in min vintersemester under de här fina (men kalla) dagarna. Dock gillar inte mina fötter eller händer när termometern går under -15 grader. Mina fötter är extra känsliga och blir inte varma fastän jag rör på mig. Det har jag fått leva med ända sedan jag var liten. Men jag har försökt njuta av vädret medan temperaturen varit någorlunda okej för mina fötter. Någon annan som alltid fryser om både händer och fötter under vintern? 
aurora - larsmo - mars - vasa - vinter - våren - winter wonderland
3
Jennie

Vackra vinterbilder

Maria

Gud vilka fina bilder 🙂 Hoppas du får en fin helg 💕

Svar: men tack Maria! Och desamma! :)
Hemma Hos Felicia

Marie

Ohhh så vackert med vinterkandskap

Svar: eller hur! Speciellt när det är mycket snö i träden! :)
Hemma Hos Felicia