New year, new hair

I slutet av januari bestämde jag mig för att det var dags för en förändring. Jag hade gått omkring i samma mjukiskläder i en vecka, jag kände mig 0% attraktiv och insåg att det här måste vi ta tag i. Det är inte enkelt att börja älska sig själv igen, men någonstans måste man börja. Oberoende om det är från utsidan eller från insidan. Det var nästan ett år sedan jag satt i frisörstolen sist så det var definitivt dags för utväxten att försvinna. 
 
Denna gång var målet en rosé färg med lite blonda slingor. Jag blev riktigt nöjd med resultatet och kände mig superfräsch. Det var precis det jag behövde. 
 
 
första bilderna på mitt nya hår. Färgen ger sig inte rättvisa eftersom att det är så dåligt med vardagsljus i min lägenhet. Men jag lovar er att bättre bilder kommer. 
Label4