Fetaostpasta, solsken och ett farväl

En veckosammanfattning. Om jag skulle sammanfatta veckan så skulle jag nog säga att det var en riktigt bra vecka. Jag lyckades vara ledig när det var strålande sol ute och jag njöt verkligen av det vackra vädret med fina promenader längs vattnet. Jag spenderade dock väldigt mycket tid hemma, jag var inte så social utan kände att jag ville ha lite egentid. 
 
Här kommer en bildbomb från veckan som varit: 
det har varit många lediga eftermiddagar med en kopp kaffe tillsammans med en bok eller tidning. jag bläddrade igenom nyaste exet av Amelia och läste intervjuen med Carolina Gynning. Blev också förälskad i klänningen hon har på sig till höger. Wow!
 
lite vårkänslor. Klarblå himmel och jag kände mig kreativ. 
 
Aurora har utforskat balkongen, hon längtar också efter våren. 
 
Jag började se serien VandaVision. Riktigt spännande och speciell. Dock önskade jag att jag sett mer Marvel filmer så att jag skulle hänga med bättre, men helt okej ändå. 
 
alltså ljuset i den nya lägenheten, älskar ♥
 
jag blev sugen på fetaostpasta. 
 
min mamma kom förbi, vi åt god lunch tillsammans och gjorde ett besök till Rusta för att inhlandla lite plastväxter. Vi snackade ett bra tag och drack kaffe. 
 
Jag har också sagt tack och adjö till min gamla lägenhet. Skönt att det kapitlet är över nu. Vi fick 2 fina år tillsammans. Nu får jag bara blicka framåt!
Aroma Bageri - amelia - aurora - carolina gynning - disney plus - fetaost pasta - lägenhet - vandavision
1
Pauline

många fina bilder :)

Svar: åh tack fina du!
Hemma Hos Felicia