I'M MOVING

Hörni, jag har något stort att berätta. Från och med denna söndag så kommer jag och Aurora att flytta!!!! Jag har länge spanat efter en ny och fräsch lägenhet för oss och hade nästan tappat hoppet om att hitta någon som faller mig i smaken. Men för två veckor sedan hittade jag denna och blev kär. Lägenheten som jag bor i nu är väldigt mörk och gul, det kommer in väldigt lite dagsljus eftersom att lägenheten är avlång. Så mina önskemål på den nya lägenheten var att den ska vara ljus och vit, ett skilt sovrum (ingen alkov som jag har nu) och en inglasad balkong för Aurora. Hon älskar nämligen mina föräldrars inglasade balkong och självklart vill jag att hon ska må bra och trivas hon med. 
 
Och denna lägenhet har allt detta, samt ett nyrenoverat kök med ny köksutrustning. Älskar det! Jag kan knappt vänta tills jag får sova första natten här. Jag har redan fått nycklarna så jag har redan installerat min kaffemaskin (såklart). Men mina föräldrar kommer i helgen för att hjälpa mig med de stora möblerna! 
 
Det bara kryper i kroppen av förväntan. Det här kommer bli så bra!
 
ljus och fräsch, även ett vitt och fint kök.
 
en glad Felicia!
flytta - lägenhet